POTRAŽI AUTO ZA SEBE

Subaru LEVORG i ne trebam nikada više novi auto


Stigao je japanac prilagođen europskim propisima. Subaru je smislio: LEgacy, reVOlution, touRinG ili skraćeno Levorg. Nastao na platformi supersportske Impreze i aristokratski raspoloženog Legacyja. Levorg je nesvakidašnji karavan a ujedno tipični Subaru. Sa europski prihvatljivijim 1.6 četverocilindrašeš ali sa dosta snage i mirnim radom motora te u konačnici smanjenoj emisiji štetnih plinova što sa sobom odmah povlači i manje trošarine i konkurentniju cijenu. Ovaj ljepotan iz svijeta pravih automobila kod nas će se prodavati za 275.500 kuna. Što za to dobivam ? Izvana je Levorg jedan tipični karavan klasičnog japanskog dizajna, privlačan, oštrih linija i kao već negdje prije viđenih detalja. Specijalno profilirani prednji odbojnik, pomalo izdužena maska, kosa razvučena svjetla i karakteristični golemi usisnik na haubi, unutrašnjost je također klasični Subaru. Tvrda kvalitetna plastika, minimalistički instrumenti koji u sebi sadržavaju apsolutno sve relevantne podatke i ono najvažnije, položaj za volanom koji zove na sportsku vožnju. Kod automatskog mjenjača ništa ne fali. Druga stvar je zvuk, njega jednostavno u kabini gotovo pa nema. Jasno nam je da je ovo zapravo obiteljski automobil koji bi tek povremeno ocu trebao omogućiti da se malo ispuše, ali baš takva tišina čak i pri visokim okretajima jednostavno se ne očekuje u Subaru automobilu. / izvor: net.hr /

1 comment:

  1. He reached the Japanese adapted to the European regulations. Subaru has devised: Legacy, Revolution, touring or short Levorg. It originated on the platform supercar Impreza and Legacy aristocratic mood. Levorg is unusual wagon and also typical Subaru. With Europe's acceptable 1.6 četverocilindrašeš but with a lot of power and a peaceful working engine and ultimately lower emissions as with you immediately withdrawn and less excise taxes and a more competitive price. The beauty of the world right at our car will sell for 275,500 kuna. What to do for me? Outside the Levorg a typical caravan of classic Japanese design, attractive, sharp lines and as somewhere before-seen detail. Special profiled front bumper, slightly elongated mask, hair stretched light and typical huge intake on the hood, the interior is also a classic Subaru. Hard quality plastic, minimalist instruments that contain in them absolutely all the relevant data and, most importantly, driving position that calls for sporty driving. With automatic transmission nothing wrong. Another thing is sound, it simply in the cabin certainly does. We realize that this is actually a family car which would only occasionally father should allow a little deflated, but not so quiet even at high speeds simply are not expected in Subaru car.

    ReplyDelete